No esteu identificat. #1 05-03-2008 00:13:57
De candidat a alcalde a assasí de gats (adv. imatges)
Desconnectat #2 05-03-2008 11:43:56
Re: De candidat a alcalde a assasí de gats (adv. imatges)A ell si que l'haurien d'apedregar, bona lapidació faria jo en ell, per fill de puta. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #3 05-03-2008 13:01:11
Re: De candidat a alcalde a assasí de gats (adv. imatges)Al refill de puta este jo li posaria dos masclets pel forat del cul i els faria esclatar i vories com se li anaven les ganes d'anar matant gats a pedrades. Que Vos Passa, Que Vos Passa, Que Vos Passa Valencians? Que El Nostre País Vol Viure Sense Perdre.... LA IDENTITAT Desconnectat #4 05-03-2008 14:29:38
Re: De candidat a alcalde a assasí de gats (adv. imatges)No se com la gent del carrer no el mata a ell.. "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #5 05-03-2008 18:34:51
Re: De candidat a alcalde a assasí de gats (adv. imatges)al tio este li ficaria una vara amb pintxos cremant-se pel cul i li trauria els budells per fill de puta BLAVERS A FER LA MÀ!!!!! Desconnectat #6 05-03-2008 19:35:10
Re: De candidat a alcalde a assasí de gats (adv. imatges)I la cara de feliços i contents que fan? segurament es creuran mes matxots per matar animals que no arriben al seu taló a pedrades. M'agradaria vore-los davant d'un bou, i vore que farien amb les pedres (o davant d'un goril·la que ve a ser de la mateixa mida que ells... i amb la mateixa intel·ligència). "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat |