• Inici
  •  » Debat general
  •  » Els maquinistes de Metrovalència faran vaga durant les falles

#1 20-02-2008 17:53:18

amunt
Membre

Els maquinistes de Metrovalència faran vaga durant les falles

Els maquinistes de Metrovalència faran vaga durant les falles     

La vaga dels maquinistes a Metrovalència es mantindrà a la setmana fallera, segons ha acordat el Sindicat Independent Ferroviari, majoritari al sector, en una assemblea que ha tingut lloc aquesta matí. El portaveu del sindicat, Jorge Álvarez, ha explicat que la decisió ha comptat amb el suport dels 70 assistents a l'assemblea. Tanmateix, el col·lectiu de maquinistes de Metrovalència arriba als 400 treballadors.

Així doncs, les aturades convocades, segons ha valorat FGV, impedeixen de programar serveis especials per a falles i, per tant, del 15 al 20 de març Metrovalència oferirà el 75% dels serveis habituals. La direcció de l'empresa ha criticat durament la decisió presa pel sindicat, que ha valorat com a una «nova mesura de pressió», i ha lamentat la «manca de respecte als usuaris» que suposa.

Desconnectat

 

#2 21-02-2008 15:49:54

Esquerrà
Expulsat

Re: Els maquinistes de Metrovalència faran vaga durant les falles

No seria la primera vegada que els treballadors de l'empresa privada "metrovalencia" que gestiona el tren de via estreta regional de de la Generalitat (FGV) es posa en vaga per Falles. És la cançó del mai acabar.

Desconnectat

 

#3 22-02-2008 09:34:00

Curial
Membre

Re: Els maquinistes de Metrovalència faran vaga durant les falles

El "Sindicato Independiente" son uns esquirols que no defensen els interessos de classe dels treballadors, per no parlar de que passen completament de qualsevol reivindicació valencianista (mentres que a altres sindicats n'hi ha una certa conciència en eixe aspecte).


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#4 22-02-2008 15:11:46

AguaitantPV
Membre

Re: Els maquinistes de Metrovalència faran vaga durant les falles

Tot el meu suport als maquinistes!

Desconnectat

 

#5 22-02-2008 16:26:21

Esquerrà
Expulsat

Re: Els maquinistes de Metrovalència faran vaga durant les falles

Jo també pense que el "Sindicato independiente ferroviario" no és molt de fiar.

Desconnectat

 

#6 23-02-2008 08:48:54

Re: Els maquinistes de Metrovalència faran vaga durant les falles

No conec el tema sindicalista,peró,m'alegre el boicot a les falles,espere que ploga molt i fassa molt de fred,les falles del anys setanta eren més reivindicatives i més valencianes,ara són conservadores i massa cómodes amb el poder,no són nostres,són d'ells.,

Desconnectat

 

#7 24-02-2008 17:05:51

Curial
Membre

Re: Els maquinistes de Metrovalència faran vaga durant les falles

No crec que siga convenient claudicar una festa tan valenciana com les falles als nostres enemics. Si de cas, hem de participar en elles intentant fer que tornen al seu orige: una festa popular de crítica cap al poder. Encara queden molts fallers amb dedicació cap al seu país, vos ho assegure!


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#8 25-02-2008 15:40:32

amunt
Membre

Re: Els maquinistes de Metrovalència faran vaga durant les falles

jo soc faller i m'encanten les falles, les FALLES són de tots, està clar que hi han molts peperos, però si la gent valencianista i independentista s'anima poquet a poquet ho recuperarem, es molt més fàcil abandonar.. però si som valents el millor que podem fer es fer-nos fallers.
VISCA LES FALLES

Desconnectat

 

#9 25-02-2008 16:32:15

LarsenAlacant
Membre

Re: Els maquinistes de Metrovalència faran vaga durant les falles

Les falles estan vexades, això m'havien dit i així ho vaig comprovar a Alacant, on havien fogueres que lloaven les obres del TRAM i coses així. Vergonyós...

Jo estic amb amunt, hi han que recuperar-les

Última edició per LarsenAlacant (25-02-2008 16:32:41)


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#10 26-02-2008 01:39:59

Esquerrà
Expulsat

Re: Els maquinistes de Metrovalència faran vaga durant les falles

Jo sóc catalanista, sense complexos i revindique les falles. Les falles és la festa més important de la Nació catalana.

Desconnectat

 

#11 26-02-2008 11:07:02

Re: Els maquinistes de Metrovalència faran vaga durant les falles

Qui haja dit això de les falles es un traïdor, que se'n vaja on no hi hagen si no li agraden. Tenen un orige pagà, tenen una crítica cap al poder (generalment espanyol), ací a Gandia totes tenen els missatges en valencià, més valencianes que elles no hi ha res, a més, quantes associacions de fallers hi ha que tenen el nom de "Falla el País Valencià"?
No sigam derrotistes.

Per cert, encara que siga un sindicat de treballadors, no tots els sindicats que diuen ser d'esquerres treballen a favor del proletari, UGT per exemple passa dels treballadors com de la merda, molta república però llepaculs com cap altre. El cas del Metrovalencia (per que segur que el nom es en castellà) no el conec.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Debat general
  •  » Els maquinistes de Metrovalència faran vaga durant les falles

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.