#1 19-02-2008 15:51:33

amunt
Membre

Enquesta

Enquesta                                      http://www.enricmorera.com/blog/

Gràcies Jaume per la teua reflexió. S’ha publicat de forma automàtica i et demane disculpes ja que que havies demanat que no es fera publica. Ara que duc dos anys de blocaire he decidit interlocutar amb tots els que em llegiu i molt especialment amb la gent de trellat que participa d’este blog. Considere que este espai és com ma casa i com faig a casa meua m’agrada molt convidar els amics i familiars però no als impertinents que que s’emparen en l’anonimat amb l’única intenció d’insultar i fer mal. Vull dir-vos que ja en som més de 400 les visites que tinc al dia. A banda dels comentaris també hi ha qui escriu directament al meu correu. No puc contestar-vos a tots. Vinc de tallar-me el cabell. Crec que he aconseguit dos vots. L’amic perruquer estava ocupat i he entrat en un local anomenat Formes. No em coneixien però no hem parat de parlar. Els he dit que este matí he estat al Port d’Alacant i després al Verger. Em va telefonar Xavi Pons, el nostre Secretari Comarcal i allà hem anat a avaluar el desastre encara de les inundacions. El 13 d’octubre vam visitar, sense càmeres, ni fotos la devastació de la inundació al Verger i Els Poblets. També vam rebre informes sobre Calp. Vam constituir una Comissió de seguiment que dirigix Dimas Montiel i hui hem fet el primer balanç. No volem que ens passe com amb la pantanà de La Ribera. Després de 25 anys encara hi ha damnificats. Bé, ara ha vingut María Teresa i els ha dit que ara s’arreglarà. Així, perquè ella ho diu i perquè hi ha eleccions. “A mi això em sembla més propi d’altres èpoques”- els he dit a les perruqueres mentre em posaven el xampú. Manolo Martínez, l’ex-alcalde del BLOC ha descobert que sols s’han tramitat 172 expedients dels 400 afectats al seu poble. El PP i el PSOE manen uns ací i altres allà, però dediquen les seues energies a barallar-se i no a solucionar els nostres problemes. Van tindre més presa en fer-se la foto i pegar a fugir. Elles s’han rigut de valent. M’han preguntat a qui votar. Els he fet cinc cèntims. Hem parlat d’impostos, d’autònoms, de sanitat, d’educació… O tenim una força que defense els nostres interessos o serem un poble de peatge. Des de València a Alacant no he vist cap candidat valencià. Només a Zapatero o Rajoy. Quina pena. M’hauria agradat vore eixos candidats tan valencians i que han fet tant per la nostra terra com Trillo. Ells són ells, i nosaltres representem la dignitat del nostre País. Som valencians i parlem de l’univers i del que faça falta.No som provincians com ells. Nosaltres volem continuar sent valencians en un món global. D’un a un, vot a vot anem fent País. Au! me’n vaig a Paiporta. Ah, una pregunta que espera contestació. ¿Què és més factible, que un afro-americà o una dona siguen president dels EEUU o que una dona o un home basc, valencià o català siguen presidents del govern d’Espanya?

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.