No esteu identificat. #1 17-01-2008 15:33:38
L'economia europeaDoncs jo no entenc res d'economia, es més, no m'interessa (sobretot la capitalista), però hi ha algunes coses que tinc més clares que l'aigua, i es que "últimament" (entre cometes) sobretot des de la vinguda de l'euro, l'IPC ha pujat una barbaritat mentre els nostres sous s'han quedat estancats. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #2 17-01-2008 19:29:19
Re: L'economia europeaL'economia és cíclica, s'enfonsa i torna a pujar. La culpa de la crisis la tenen els bancs juntament amb les constructores, que tenien un monopoli económic. Demanes al banc i t'endeudes i li dones a la constructora. Després li tornes el demanat amb un % de més esclar. El que passa és que hi ha un límit alhora de pujar preus, i ara s'ha arribat a aquest límit especulatiu. La gent no pot pagar l'hipoteca (com puja l'euribor cada dia...) i els bancs no reben els calers que han de rebre del la gent normal (proleatariat?). Només es pot convèncer amb la paraula Desconnectat |