"Cuentan de un sabio que un día \ tan pobre y mísero estaba, que sólo se sustentaba \ de las hierbas que cogía. \ ¿Habrá otro, entre sí decía, \ más pobre y triste que yo? \ Y cuando el rostro volvió, \ halló la respuesta viendo \ que otro sabio iba cogiendo, \ las hierbas que él arrojó."
No esteu identificat. #1 29-12-2007 05:30:27
Blaverisme violent. Blaverisme, vaja.Crec que no sobra que expliqui l'experiència que vaig tenir quan el aquest 25 d'abril (07) vaig anar a la manifestació i al concert de la diada. Sóc de l'Empordà i no entenc com el blaverisme pot existir així i haver crescut tant impunament. A part de topar-me amb una societat en general molt polititzada i déu ni do com n'estava de manipulada, vaig contactar amb l'essència blava: Desconnectat #2 29-12-2007 10:54:57
Re: Blaverisme violent. Blaverisme, vaja.El blaverisme no ha crescut, al contrari, s'ha fet encara més marginal del que era. Es violent, i segurament els últims anys la violència si que ha crescut, crec que per que el nacionalisme també ha crescut al contrari que el blaverisme. "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #3 29-12-2007 16:23:00
Re: Blaverisme violent. Blaverisme, vaja.A València ja estem acostumats a viure episodis així. No t'han parit per a dormir: et pariren per a vetllar en la llarga nit del teu poble Desconnectat #4 29-12-2007 20:02:32
Re: Blaverisme violent. Blaverisme, vaja.les agressions i les amenaces dels espanyolistes mai ens callaràn, Empala el que heu de fer es plantar cara, perque els blaveros feixistes tb son persones, aixi que a plantar cara i si te peguen tu tb pegues i au, mes d'un blavero feixista ja s'ha emportat hosties per amenaçar i agredir, a vore si respecten una mica i es comporten com ciutadans i no com a monos. Desconnectat #5 03-01-2008 16:34:44
Re: Blaverisme violent. Blaverisme, vaja.Gandia, he llegit vàries coses i no m'aclaro gaire. Hi ha qui diu que el blaverisme creix i es torna menys violent, com a mínim que s'ha extès fora de l'àmbit de la capital des dels seus inicis. Desconnectat #6 03-01-2008 16:39:02
Re: Blaverisme violent. Blaverisme, vaja.El blaverisme fa més soroll per què existeix internet, i ja està, d'ahi no els trau ningú. Ah, i posen moltes enganxines de vf.com que no tarden en desapareixer. A nivell politic i social, cada vegada menys i menys recolçament "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #7 03-01-2008 16:41:35
Re: Blaverisme violent. Blaverisme, vaja.Del blaverisme només queda viu valenciafreakdom, que per a sobreviure necessita el recolçament de grups d'ultra-dreta (eixe és el propòsit de la web) i acosar a gent de trellat del món de la cultura en un intent absurd i sota mínims de retorn al temps del búnquer barraqueta. Última edició per daniol (03-01-2008 16:45:35) Desconnectat #8 23-01-2008 01:54:29
Re: Blaverisme violent. Blaverisme, vaja.Jo diferenciaria diversos graus de blaverisme. Hi ha un blaverisme militant violent centrat a la ciutat de València, però hi ha un blaverisme filosòfic que va molt més enllà de la capital. De fet la xarxa de carreteres que existeix a la província de València des de finals dels noranta i que connecta poblacions com Alberic, Montesa o Vallada amb València amb només mitja hora de cotxe fa que la ideologia s'haja escampat molt ràpidament. Pot semblar absurd, però el fet és que poblacions com Castelló de la Ribera a 54 Km de València, ciutat que ja ha canviat més de 4 vegades de nom i que la dreta ha obligat l'únic nom en castellà de "Villanueva de Castellón", connectada per metro amb la metròpoli fa que els pocs autòctons que hi queden es senten més identificats que mai amb les ideologies peperes de Barberà i Camps. Desconnectat |