"També els homes blancs s'estingiran, potser abans que la resta de les altres tribus. Contaminen els seus rius i una nit moriran ofegats en els seus propis desperdicis."
No esteu identificat. #1 08-12-2007 00:06:57
Muixeranga la "Quarts de Nou"El Canal 33 té un programa sobre el món casteller. ------------------------------------------------------------------------------------------------------ Per l'oficialitat del català a la Franja de Ponent i la Catalunya del Nord. Per l'oficialitat del català a la Unió Europea. Desconnectat #3 08-12-2007 00:44:46
Re: Muixeranga la "Quarts de Nou"Ara estem parlant de fer una Muixeranga a L'Alacantí, a vore si ens reunim amb 4 col·lectius i hi ha gent disposada, de moment si que hi ha, a vore si tira endavant el projecte "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #4 08-12-2007 02:24:33
Re: Muixeranga la "Quarts de Nou"Clar que estava, a la plaça del Prado (falla de la qual, porta uns quants anys guanyant el premi de millor falla), tot ple de quatribarrades, tot un goig!!!!! dolçaines, tabalets, muixerangues... buf. Els blaveros ni s'acostaren, tot estava a rebosar "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #5 10-12-2007 18:58:06
Re: Muixeranga la "Quarts de Nou"Quant es el pròxim aplec? Jo vaig segur. Desconnectat |