"Per un clau es perdé una ferradura. Per una ferradura es perdé un cavall. Per un cavall un cavaller. Per un cavaller, una batalla. Per una batalla, una guerra"
No esteu identificat. #1 04-12-2007 17:35:30
Ataquen la intersindical valenciana (signa Valenciafreedom)2007-12-03 10:03:10 "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #2 04-12-2007 18:24:13
Re: Ataquen la intersindical valenciana (signa Valenciafreedom)quina vergonya i en blavenciafridom no diuen res No t'han parit per a dormir: et pariren per a vetllar en la llarga nit del teu poble Desconnectat #3 04-12-2007 20:01:36
Re: Ataquen la intersindical valenciana (signa Valenciafreedom)A Valenciamongool.com abans de la noticia es reien molt de que havien anat a "pixar per ahi" i el dia de la noticia, vaig buscar el mateix fil, però estava esborrat... "La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931 Desconnectat #4 04-12-2007 20:40:02
Re: Ataquen la intersindical valenciana (signa Valenciafreedom)Sempre son els mateixos qui posen bombes i qui volen destruir el nostre país i els nostres progressos nacionals... "La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també." Desconnectat #5 06-12-2007 20:56:38
Re: Ataquen la intersindical valenciana (signa Valenciafreedom)M'agradaria saber què passaria si uns independentistes es pixessin i enganxessin adhesius a la porta de la seu del PP. No esperes salvacions supremes de Déu, dels reis ni del tirà obrer és la sang de tes venes que triomfant et salvarà. Desconnectat #6 15-12-2007 22:17:49
Re: Ataquen la intersindical valenciana (signa Valenciafreedom)si ferem el matix a la seu de CV...i despres diuen del terrorisme que va fer terra lliure o la kale borroka a euskal herria...sin ells son pitjors!!! aquesta societat m'ha fet parlar castellà,pero aixo te remei...VISCA LA TERRA LLIURE!!!-http://www.aplecvcf.com-Valencianisme del bo,sense blaverisme,sense merda...tot VCF,la web dels valencianistes que se senten valencians sense haver de sentir-se espanyols Desconnectat |