"València fon edificada en pròspera fortuna d'ésser molt pomposa e de molt valentíssims cavallers poblada, e de tots béns fructífera; exceptat espècies, de totes les altres coses molt abundosa, d'on se traen més mercaderies que de ciutat que en tot lo món sia."
No esteu identificat. #1 11-11-2007 01:09:58
Murals JERPV al llit del TúriaAquest és el tercer mural que les JERPV fan al llit de Túria i volia felicitar a tota la gent que hi ha participat. Enhorabona xavals. ||*|| Última edició per karlosdc (11-11-2007 01:11:30) No t'han parit per a dormir: et pariren per a vetllar en la llarga nit del teu poble Desconnectat #2 11-11-2007 01:14:21
Re: Murals JERPV al llit del TúriaBé, cliqueu millor als enllaços perquè m'han eixit força mal les imatges xD No t'han parit per a dormir: et pariren per a vetllar en la llarga nit del teu poble Desconnectat #3 11-11-2007 04:12:51
Re: Murals JERPV al llit del TúriaÀnim a la gent de les JERPV i a tots els valencians amb consciència de país i de poble, militen on militen, encara que siga en pla acció individual! Desconnectat #4 12-11-2007 21:03:56
Re: Murals JERPV al llit del TúriaNo per res però l´altre dia vaig passar per allí i algú ha posat: nazis=jerpv -ÀLEX13- Rita bollera , que ja som de 1ª!!! Campsnal9= xotos PVSÍ Desconnectat #5 15-11-2007 16:15:01
Re: Murals JERPV al llit del TúriaI n'han fet més... No t'han parit per a dormir: et pariren per a vetllar en la llarga nit del teu poble Desconnectat #6 15-11-2007 20:07:14
Re: Murals JERPV al llit del TúriaJo no els felicite, estic en contra de les pintades de qualsevol tipus. Si ningú pintés res no ens trobaríem amb senyals de trànsit amb pintades contra la llengua del tipus posant una "Ch" on hi ha una "X", exemple: els senyals de senyalització de Xirivella. S'han de respectar totes les façanes, i també l'antic caixer del riu Túria. Aquestes pintades em semblen una vergonya i jo sóc independentista pro PPCC, però així no es reivindica res. Ara vindrà el blaveram i posarà al damunt les seues pintades i després vindran els filoblavers i posaran damunt també el seu lema: Som valencians, parlem valencià barra català i si mai acabem. Desconnectat |