#1 16-09-2007 03:18:03

Valenciano
Membre

Soy Valenciano y esta es mi opinion

Soy Valenciano,de Valencia,tengo 28 años y a no ser que cambien mucho las cosas(siempre institucionalmente claro,porque de corazon no hay quien me cambie)seguire siendo Valenciano hasta que me muera.
Lo primero pido respeto ya que yo lo tengo con la gente que se lo merece de todos los foros donde escribo y leo(he visto cosas en esta pagina que no demuestran mucho respeto,por lo tanto el que no lo tenga conmigo yo no lo tendre con el)
No hablo mucho el Valenciano aunque lo entiendo perfectamente ya que en mi barrio,en la zona donde vivo no se suele hablar y no tengo mucha familia que lo hable(y me averguenzo de ello aunque voy aprendiendo poco a poco)
Para mi Valencia sera siempre Valencia,lo que se hable sera el Valenciano,mi bandera es la Senyera con la "barra azul" y en cuanto al resto de españa me da absolutamente igual como se llamen,si se van unos o se quedan otros.Mejor si se van algunos,no me importaria.
Soy apolitico.Escucho,oigo y leo lo que me da la gana y opino de ello.Saco mis propias conclusiones y actuo con consecuencia de las mismas.
He visto vuestras fotos de los blavers y demas lindezas.Me he parado a leer algunos temas que escribis aqui y solo quiero recordar que tanta violencia(impresionante la violencia por ejemp. en Mestalla con banderas Valencianas,que miedo)que parece que haya en esas fotos y demas comentarios el unico grupo terrorista que conozco aparte de los cobardes de eta es terra lliure(otros cobardes)que por lo poco que he leido(no vale la pena)hicieron bastante daño en mi ciudad y en la comunidad donde naci.
Aqui en este pais llamado españa parece que solo ganan lo que matan a gente inocente,insultan a los que no estan deacuerdo con sus teorias o privan de libertad(que no es lo mismo que paz) a otras tantas como podemos ver todos los putos dias en la television mayormente en cataluña y el pais vasco(quitar mayormente,siempre)
Ni me cae bien zapatero ni rajoy,y ya no dijamos los personajillos tipo carod,anasagasti,aznar,felipin......y demas caraduras del mundo del politiqueo que lo unico que hacen es comer la cabeza a unos cuantos y llenarse los bolsillos indiscriminadamente a costa de la gente "condenada a vivir" bajo el mandato de cuatro inpresentables.
No me importa el pasado de los reyes catolicos,la pasionaria,franco,borbon.........
Solo me importa el presente y el futuro y como ya he dicho antes esto es y sera siempre Valencia.
Creo(salvando mi ignorancia ya que no me importa mucho)que si todo por lo que os meteis con mi comunidad y els paisos catalans y todo el royo ese,"creo",que primero seria el reino de aragon(nada de paises catalanes)
Pero como os he dejado bien claro,por mi como si poneis un muro como los pirados de israel de 10 metros y os llamais "pais",jugais en vuestras ligas de deportes catalanes(futbol,baloncesto.....) os montais vuestros aeorpuertos(con vuestro dinero)correos,sanidad,educacion y demas instituciones(siempre con vuestro dinero)empezar desde cero,yo no tendria ningun problema,al reves.Lo respeto.
Y asi todas las ayudas del gobierno que todos los demas pagamos a empresas instaladas en cataluña se podrian ir a extremadura,caceres,coruña,murcia,granada,rioja,jaen y demas comunidades que no tienen la suerte que teneis vosotros(y empezais desde cero)sin ayudas de nadie.
Como he dicho antes aqui solo ganan los que matan y extorsionan,insultan o agreden a otras personas,casualmente en cataluña y pais vasco.
Pues por mi podeis "empezar de cero"sin ayudas de ningun tipo ya que sois unos privilegiados comparado con otras gentes que estoy seguro se lo merecen mas,solo por el hecho de que ni agreden,insultan o amenazan la libertad de otros como haceis vosotros y los vascos.
Solo eso,a quien le guste bien y a quien no le guste ya sabe.
Me cago en los cobardes de eta y seguidores,me cago en los terroristas de terra lliure y seguidores y porque ya que hay tanta libertad de expresion en esta nuestra "democracia"igual me da por quemar banderas vascas,catalanas,retratos de fidel castro,o el de china,o de carlota carod,aznar,zapatero,algun retrato de algun gilipollas etarra muerto por su propia bomba,no se os ire informando
Adeu en Valencià (espero que pase la censura que seguro la hay)

Desconnectat

 

#2 16-09-2007 06:45:55

Phelestres
Membre

Re: Soy Valenciano y esta es mi opinion

Pues va a ser que no... com veus aquí es respecten les opinions dels demés encara que siguen contràries, una altra cosa és qui entra insultant, no és el teu cas, però els que ha estat expulsats s'ho han guanyat 'a pulso'... permet-nos, doncs, un parell de coses, en primer lloc, expressar-nos en valencià (faltaria més!) i també expressar desacord amb la majoria de les coses que has escrit, que una cosa és que et tinguem el respecte que mereixes i una altra que per això no puguem discrepar d'algunes de les opinions que has escrit damunt de la meua:

1ª Això de 'os meteis con mi comunidad' em fa gràcia, però tio! si el 99% dels que escrivim aquí SOM VALENCIANS! o igual et referies a la 'la comunidad de propietarios' de l'escala on vius... aquí amb els únics que ens fiquem és amb els blaveros; i que jo sàpia un blavero no és més valencià que un valencianista-catalanista pel fet que se les done de 'més valencià que ningú' ans al contrari, porten molts anys ferint la valencianitat en el nom d'un fals 'valencianisme' sols amaga ultraespanyolisme recalcitrant i exacerbat.

2ª Sembla que ens acuses de fomentar l'odi, i l'odi realment és fomentat en moltes d'aquelles web blaveres de les quals, estic convençut que seràs habitual seguidor

3ª Dius textualment 'Aquí solo ganan los que matan y extorsionan, insultan o agreden a otras personas, casualmente en Catalunya y País Vasco'... deixant de banda el tema basc, que és més delicat; a qui es mata, insulta, extorsiona o agredeix a Catalunya?

4ª No cremes mai una bandera catalana per 2 raons, la primera perque et partiré la cara i la segona perquè és la mateixa senyera que la de València en més d'un 80% de la tela... per tant és com si estigueres cremant la teua pròpia bandera (la franja blava és només un 'detallet' mínim, secundari i minoritari, això ho veu fins i tot un xiquet de 5 anys) i si vols cremar retrats, molt bé, però no oblides afegir a eixa llista al 'senyor' Garcia Sentandreu, el qual no se per quin motiu, no l'has volgut incloure.

JO TAMBÉ SÓC VALENCIÀ I ESTA ÉS LA MEUA OPINIÓ... igual que opine (no... estic convençut) que eres d'extrema dreta i ultranacionalista espanyol

Adios (en castenallo)

Última edició per Phelestres (16-09-2007 07:01:21)

Desconnectat

 

#3 16-09-2007 19:59:29

Valenciano
Membre

Re: Soy Valenciano y esta es mi opinion

Tu puedes opinar de mi lo que quieras,no tengo ningun problema (pero yo no "te partire la cara")

1º Si el 99% de esta gran pagina y de tu movimiento es lo siguiente(excluyeme a mi):
    Nombre total d'usuaris registrats: 370
    Últim usuari registrat: Valenciano
    Nombre total de temes: 736
    Nombre total de missatges: 7980
    Visitants connectats: 7
Te aseguro que te sorprenderia ver la gente que vive en la comunidad de la escalera donde vivo.Casi sùpera tu 99% del cual tan orgulloso estas.Y como siempre el mismo topico de "si no estas conmigo eres de ultraderecha o extrema izquierda"dependiedo el individuo.(pero yo no "te partire la cara")

2º Te equivocas.Como escribi en mi anterior mensaje soy apolitico,y cogo lo que mas me combiene.Como hacen los partidos de tu amada cataluña,o paises o como mas te guste,que pactan con cual les combiene mas para llenarse los bolsillos(derecah,izquierda,verdes o amarillos).Te aseguro que no soy habitual de esas paginas que tu dices ni tampoco de estas pero tengo la "libertad" de leer,oir y ver lo que me de la gana y opinar lo que quiera.No tienes porque creerme si quieres (pero yo no "te partire la cara")

3º Solo tienes que ver todos los dias la televison(cualquiera que sea)leer los periodicos(el que sea)o escuchar la radio(la que mas te guste) y te daras cuenta.De ahora y de antes tanto que os gusta la historia.El error es dejar esos temas "aparte" como tu dices.Eso diselo a la gente que lo sufre (pero yo no "te partire la cara")

4º Primero para mi no es la misma bandera(vamos ni en el palo que la aguanta)ni mucho menos,como tampoco es la de aragon,andalucia ,madrid.......Yo siempre que he visto mi bandera es azul,roja y amarilla y te aseguro que sera la que vean mis hijos.Resulta que la misma que la tuya aunque te joda si esque eres nacido en Valencia,si vienes de raticulin o la aldea del arce ya no me meto.Ni se quien es Garcia Sentandreu ni me interesa pero veo que no te deve caer muy bien.Informame y si no estoy deacuerdo con lo que dice o actue,porque no quemarla... ( y sabes que me has encendido pero yo no "te partire la cara" )

Por mucho que lo pongas en mayusculas te leo igual,nota que parece que tengas que resaltarlo lo de que eres Valenciano. Yo soy Valenciano sin tener que ponerlo en mayusculas.
Y te vuelves a equivocar no soy de ninguno de los extremos que seguro que tu si que eres.
Un ejemplo,aqui,gobierna el pp.El caso del agua.A mi por suerte no me hace falta ni una gota(ni a los de la comunidad de mi escalera)pero a vecinos de los alrededores y otras comunidades si.Pues bien que yo sepa el pp ya estuvo gobernando y no hubo trasvase,el psoe gobierna en españa y no hay trasvase y si vuelven los otros estoy comvencido que no lo abra(aunque haya mucha gente que la necesite,no solo aqui en la comunidad valenciana).Solo cuentan los votos sino ¿porque el pp aragones voto en contra?,tanto que nos quieren y tantos votos que han sacado estas ultimas elecciones aqui.Pues sera lo mismo de siempre,vascos y catalanes.¿Porque?No sigo porque veo que no te interesa lo de agredir,extorsionar o incluso matar,es incomodo cuando es verdad¿eh?
Quemare las banderas que me de la gana,y si una de esas es la catalana pues adelante,ya que hay tanta"libertad de expresion" y no es la mia.

Si me quieres partir la cara me tienes cerca,si esque vives en mi ciudad(la de la bandera azul,amarilla y roja)aunque(al final me calentastes)no creo que tengas los cojones para hacerlo,ni tu ni los de tu "escalera"

De Valenciano para el "extrema mayusculas"

Adeu en Valencià

Desconnectat

 

#4 16-09-2007 20:25:38

Mallorca
Membre

Re: Soy Valenciano y esta es mi opinion

Historicamente la bandera de Aragon,Valencia i Baleaeres es LA MISMA que la de catalunya,lo que el estado español no permitio en su momento dos o mas comunidades con la misma bandera

Desconnectat

 

#5 16-09-2007 20:41:24

Valenciano
Membre

Re: Soy Valenciano y esta es mi opinion

¿Y porque no la de cataluña,baleares y Valencia es la misma que la de aragon?,¿o al reves?o al contrario.
Lo explico otra vez que no quedo claro.A mi lo que digan los politicos me lo paso por lo que no tiene el de las mayusculas.
Lo que se seguro  es que la mia es unica y propia,las demas me dan igual.

Desconnectat

 

#6 16-09-2007 20:56:56

Mallorca
Membre

Re: Soy Valenciano y esta es mi opinion

--->Y porque no la de cataluña,baleares y Valencia es la misma que la de aragon?,¿o al reves?o al contrario.

Eso es una estupidez,por ejemplo te digo:  "1+1 y 4-2 son lo mismo que 2" es afirmacion es sinonima de "1+1 y 2 son lo mismo que 4-2" y tambein sinonima de "2 y 4-2 son lo mismo que 1+1"

Desconnectat

 

#7 16-09-2007 21:00:05

Rogeta
Membre

Re: Soy Valenciano y esta es mi opinion

Si com a la teua bandera tens la de la franja per que és la de la teua ciutat, mira rei estic totalment d'acord, si es que ets de València capital. Però extrapolar una bandera d'una ciutat a tot el territori, a mi me pareix una exageració. Jo me considere valenciana de la terreta com la que més, i defense el meu poble com el millor (tot i que no m'agrade), i no per això milite en un partit politic que mane, i impose a tot el territori la  bandera del meu poble. Sí, sí els pobles també tenen bandera pròpia i no la imposem a la població o ciutat del costat. Per altra, no oses a dir-nos a nosaltres que ens fixem en la història per que a tu si que et falta un petit repasset a certes estapes de la nostra història. Inclós llegir-te algun que altre llibre relacionat amb el tema, que mai ve mal. El saber no ocupa lloc i mai esta de més ser una persona culta i coneixedora dels nostres oritges i les causes que originen les situacions en que ens trobem actualment.

Que ets apolític? Doncs per a tu un 10. Com si em digueres: "m'agraden les taronges acabaetes de collir". Per mal que et pese i agafes idees d'uns i d'altres estàs inmers al sistema. Que partits de dretes pacten amb esquerres? Doncs una de les bases de la política és aconseguir el millor per al poble, si es necessari i positiu construir hospitals i això ho diu un partit de detres, les esquerres no se van a negar, igualment que no ho farien si fós a l'inrevés. Les bases i principis dels partits polítics estan clares, però d'ahi a no poder arribar a un enteniment, amb el diàleg com a base de la democràcia i de construir una societat millor, trobe que es extrapolar les coses.

Com diu la dona d'Asnarin, no es poden barrejar pomes i peres. I ara a què ve el tema de l'aigua? Perdona, però trobe que al Sud del meu País (per a tu comunidad), si fa falta aigua per regar camps, doncs bé, però no per construir una Nova York a la valenciana, amb un parc aquàtic, en una zona desèrtica com és Benidorm. Massificar les costes amb edificis sense tenir garantida l'aigua i l'electricitat, així és normal que faça falta aigua!!!! O bé fer camps de golf, o per mal que ens pese, deixar que en zones de secà com la Manxa, agafen l'aigua del Xúquer per que alli facen horta i mentres aci morint-se. Per als problemes solucions. Però que el problema aparega per causes naturals, i no per haver-lo creat els nostres dirigents, els mateixoas que després ens porten a divir-se la gent de peu.

D'altra banda, que et pareix mal que gent mate a gent? Totalment d'acord, ningú es qui per llevar-li la vida ningú. Que cremen banderes? Doncs home, jo no n'he cremat cap. Cremar la bandera espanyola és delicte, i pèr què no ho és  també cremar senyeres? Es que això queda millor? Guanya el Reial Madrid i aleeeeeeeeee, totes les senyeres d'una Plaça totes cremaetes. Aci en l'etapa preautonòmica, cremaren la senyera preautonomica, tots els caps de setmana, iagul que llibres dels nostres autors, i no passa res. Es que això no és important? A mi em fereix i em dol en l'ànima veure com cremen la meua bandera. Així que si ens basem en la convivència, pel mateix fet que jo no teu faig a tu, tu tampoc m'ho has de fer a mi. Si ells provoquen nosaltres no ens podem quedar de braços creuats.

Cremar les fotos del rei? Tant a València, com a Alacant, en falles i en fogueres respectivament, es cremen les seues imatges i no és delicte. I te puc assegurar que moltes crítiques resulten molt més fortes, i qué? Per això anem a donar més feina els tribunals? Doncs si la gent del poble ho crema i ho critica serà per alguna cosa, no? El passa es que mola més donar bum-bum a la cosa i més quan venen eleccions generals. Així que deixem als Jutges que jutgen a delinqüents i que facen la seua feina com cal, sense donarli'n més que trobe que ja en tenen prou.
Adéu!!!

Desconnectat

 

#8 16-09-2007 21:56:36

Phelestres
Membre

Re: Soy Valenciano y esta es mi opinion

Per al·lusions et diré una coseta, guapot:

Si et sents espanyol, que és evident que sí, hauras mirat alguna vegada l'escut d'Espanya, tu saps en quina part d'eixe escut estem representats els valencians? en la part inferior esquerra, és a dir, les quatre barres que representen igualment Aragó, Catalunya, València i Balears, per tant, si cremes allò que tu anomenes 'bandera catalana' estaries cremant també la teua pròpia bandera... i per tant, no rectificaré ni una coma del que t'he escrit a dalt, et partiré la cara... si estic present en eixe moment; i si no ho faig jo personalment, perquè no estic present, ja ho farà qui estiga en eixe moment agafan-te amb 'les mans a la massa'.

M'és igual que poses en dubte que jo tinga 'collons' o no, ja que la gent de la teua ideologia (que t'empenyes en amagar, però se t'ha vist el 'plumero') baseu molt tot en tindre 'collons' i fer les coses per 'collons' (collocràcia), però ja que parles de 'collons' et diré que un valencià no crema una senyera (ni amb blau ni sense) davant meu perquè no em passa pels 'collons' i si ho fa, que s'atinga.

No som 4 gats, i ESTEM BEN ORGULLOSOS DE SER VALENCIANS (tornen les majúscules, jeje) jo concretament, sóc d'Alacant, i els capitalins del cap-i-casal no em faran sentir ciutadà de segona perquè ells es pensen que ser de València ciutat siga ser 'més valencià' que ser de qualsevol altra comarca o ciutat del PAÍS VALENCIÀ! els 370 usuaris registrats som molta més gent que en eixes webs blaveres que igual, algun dia, aconseguim tancar... entre altres coses perquè allà jo no tindria la llibertat d'escriure el que pense, cosa que aquí a tu NO ET CENSUREM ABSOLUTAMENT RES... ara, et puc assegurar que de la mateixa manera que pensem els que estem registrats aquí, pensen moltíssims més valencians, no tot es redueix a esta web, ni som exclusivament 370 individus

UNA ABRAÇADA

Última edició per Phelestres (16-09-2007 21:59:10)

Desconnectat

 

#9 16-09-2007 22:03:08

Curial
Membre

Re: Soy Valenciano y esta es mi opinion

Este pobre borinot em recorda als fatxes de libertadigital . com  que es menjen qualsevol xorrada si la diu un tio que té un programa en la COPE, o una columna a eixa web.

M'encanta com considera com a únics terroristes de la història de l'Estat Espanyol als independentistes d'esquerres. A on et deixes als GAL, a la Milicia Catalana, als Guerrilleros de Cristo Rey, al Frente Anti-Sistema, al Grup Armaggedon... ah clar, que el terrorisme d' Estat i el d'extrema dreta tu no el veus.. per què serà? xDD


PD: per cert és molt significatiu que l'únic del seu missatge en valencià siga el "adeu" (que es diu, casualment, igual que en català)... pues si vosaltres sou els que "defendeis València" amb eixe respecte i us tan extensiu de la seua cultura i llengua... qui son els que no la defenen? I ens diu que no som valencians el tio castellanoparlant! xD


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.