• Inici
  •  » Debat general
  •  » Quins polítics o personatges de dretes vos semblen + "simpàtics"

#1 25-06-2007 18:05:15

-àlex-
Membre

Quins polítics o personatges de dretes vos semblen + "simpàtics"

Podeu posar- hi també gent d´esquerres que vos "caiga bé" o el contrari no se. el que vullgau.


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#2 25-06-2007 18:06:52

-àlex-
Membre

Re: Quins polítics o personatges de dretes vos semblen + "simpàtics"

Jo crec que l´unic ppero moderat que n´hi ha és A. gallardón.
Crec que la política de dreta (pp) que + simpàtica em pareix o m´agrada més és E. Aguirre.  nose què penseu vosaltres


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#3 25-06-2007 19:35:50

MeLiNNeT
Membre

Re: Quins polítics o personatges de dretes vos semblen + "simpàtics"

Gallardon si, però la Esperanza buff.... Acebes, que conta unes histories XD .No, pero el millor és Labordeta del CHA (¡¡¡A mi no me cierras la boca gilipollas!!!)


http://es.geocities.com/melinnet_nu/Peny.jpg
No et preucupes per aquell que diga que "el valenciano no es catalán" preucupat pel que diga que "el valencià no és català". Ja que el que desconeix la llengua, no es ningú per opinar-hi.

Desconnectat

 

#4 25-06-2007 19:55:58

Re: Quins polítics o personatges de dretes vos semblen + "simpàtics"

A mi del PP tan sols em cauen més o menys be Gallardón, com be haveu dit, i Piqué perquè va estar en contra de que tancaren la TV3. A la resta els tinc feta la creu, especialment a Zaplana i Camps, que li la mamen a Madrid. Pel que fa a gent d'esquerres, Zapatero pense que és un bon president, ja que està donant una imatge d'Espanya a l'estranger que no te res a veure amb la política del nano bigotut de l'Ansar. A més, el preferisc vint vegades més a ell que a Mariana.


Tota política que no fem nosaltres, serà feta contra nosaltres
                                                                                            Joan Fuster, 1922-1992

Desconnectat

 

#5 25-06-2007 21:47:02

Re: Quins polítics o personatges de dretes vos semblen + "simpàtics"

A mi el polític de dretes que em cau simpàtic és Josep Lluís Duran i Lleida, d'UDC.


----------------------------------------------------------------------------------------------
Porta dels Països Catalans a Salses

http://img208.imageshack.us/img208/8452/ratpenatjohnnyborinottayu1.gif

Desconnectat

 

#6 26-06-2007 14:50:38

Re: Quins polítics o personatges de dretes vos semblen + "simpàtics"

Jo no parlaré de politics conservadors espanyols perquè s'excedeix del meu marc nacional. Als que menys soporte són l'Esteban González Pons xulo prepotent que acusa de neonazis feixistes als que dfensem plantejaments pancatalans al País Valencià, Ricardito Costa un pijo de molt de cuidao, Adelita Pedrosa la asquerosa i Rita Barberà la lesbiana cassallera assassina del Cabanyal. Tampoc soporte el Sentandreu i el Jose Luis Roberto d'E-2000 (àlies el putero), ni la Alicia Sánchez-Camacho (diputada del PP al Congrés estatal per Girona) ni Alberto Fernández Díaz (lider del PP barceloní), ni el babau de Paco Caja. Bo ahi vos he deixat els més ninots de la dreta.

Desconnectat

 

#7 26-06-2007 16:18:08

-àlex-
Membre

Re: Quins polítics o personatges de dretes vos semblen + "simpàtics"

xÉ DONCS SONTOTS.  Rita bollera k ja som de 1ª LUD1909
Acebes contacontes de mentides, la del 11-m la millor i amb la d´irak et descollones


-ÀLEX13-    Rita bollera , que ja som de 1ª!!!  Campsnal9= xotos  PVSÍ

Desconnectat

 

#8 26-06-2007 20:25:31

puka
Administrador

Re: Quins polítics o personatges de dretes vos semblen + "simpàtics"

Jordi Pujol  !!

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Debat general
  •  » Quins polítics o personatges de dretes vos semblen + "simpàtics"

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.