#1 02-12-2010 12:50:07

Webmestre
Administrador

Per una volta, he de felicitar al GAV

He vist que aquest Nadal, el GAV fa una campanya de recollida de menjar, roba i joguines per a la gent necessitada. I he de ser honest, els he de felicitar per una campanya així.

Si el GAV fa coses com aquestes, com el grup de rock que han creat, com cursos i conferències de cultura, com coses positives i en positiu en definitiva, tenen tot el meu suport.

Si en canvi difonen l'odi i fan terrorisme, no els anem a donar treva, anirem a per ells.

No tinc res més a dir.

Desconnectat

 

#2 02-12-2010 13:57:59

saforenc
Membre

Re: Per una volta, he de felicitar al GAV

No em refie massa, però la iniciativa es molt meritòria sobre tot per la quantitat de necessitats que hi ha hui en dia.

Ara, supose que eixe menjar, roba i joguines no seran per a cap persona estrangera per la seua xenofòbia i dels seus amics de fuets espunya2000.

El seu grup de rock espere que millore perquè es una banda de gats, no conec cap músic que cante en valencià que pense com ells, així que soc amb les potades al diccionari.

Desconnectat

 

#3 02-12-2010 15:18:40

Webmestre
Administrador

Re: Per una volta, he de felicitar al GAV

Bo, saforenc, encara que eixe grup de rock no tinga molta qualitat, cal ser generosos amb ells, donem-los un vot de confiança.

És millor que els xics de les JJGAV estiguen fent o escoltant rock, que no que estiguen fent terrorisme de baixa intensitat.

Desconnectat

 

#4 02-12-2010 23:59:25

Almogaver.cat
Membre

Re: Per una volta, he de felicitar al GAV

Sant Ignasi deia que inclús el diable fa una bona acció per desorientar i confondre. Lo que passe amic Webmestre es que has estat  tant de temps solitari, que con en Robinson que vols veure miratges com realitats. Ets  a punt de caure en mans de caníbals, que nomes destrueixen (i a diari)  València i la anima del poble València. I tot per "Oferta mes Glories a Ejpain".
No llencis com diu el llibre sabi perles als porcs. Al tant amb la primaria i freda lluentor del focs reialme.
Despertat Company! Que com timoner, et necessitem, ben despert al timó de la Nau. Que la nit es freda i l'oratge alt; la foscor intensa i les roques afilades com les dents de la traïció.

Última edició per Almogaver.cat (03-12-2010 01:07:32)

Desconnectat

 

#5 03-12-2010 10:31:02

saforenc
Membre

Re: Per una volta, he de felicitar al GAV

No cal tanta cosa Almogaver, no tenen dos dits de front i no faran mai res per honor, son un tall de castellans de merda, tots per lo menys els que formen part dels de Gandia, que no hi ha ni un que siga autènticament Valencià, ni un, molts fills de guàrdies e immigrants que han passat tota la vida de parlar la nostra llengua, eixos no tenen bressol de Valenciania, eixos no es mereixen res.

Quasi tots els membres formen part d'algun partit ultra dretà, per no dir tots.

Al infern amb ells.

Desconnectat

 

#6 03-12-2010 10:34:21

PALAMOS
Membre

Re: Per una volta, he de felicitar al GAV

jajaja exacte, aquesta xusma antivalenciana fa això per a desviar l'atrenció. De fet deuen tirar d'ibuprofenos del mal de cap que esl hi crea aquestes activitats "culturals".
Si fan això és perque potser per primera volta s'estreny una mica el crecle sobre ells i han pensat de portar-se bé.
Apart això de que donen roba i manjar als vells no m'ho crec. Segur que és una tapadera i ho revenen després arrancat-li el menjar de les mans als malaguanyats vellets que els hi donen davant la càmara. Quina gentola!


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#7 03-12-2010 14:05:08

TirantLoNegre
Membre

Re: Per una volta, he de felicitar al GAV

Almogaver.cat escrigué:

Sant Ignasi deia que inclús el diable fa una bona acció per desorientar i confondre. Lo que passe amic Webmestre es que has estat  tant de temps solitari, que con en Robinson que vols veure miratges com realitats. Ets  a punt de caure en mans de caníbals, que nomes destrueixen (i a diari)  València i la anima del poble València. I tot per "Oferta mes Glories a Ejpain".
No llencis com diu el llibre sabi perles als porcs. Al tant amb la primaria i freda lluentor del focs reialme.
Despertat Company! Que com timoner, et necessitem, ben despert al timó de la Nau. Que la nit es freda i l'oratge alt; la foscor intensa i les roques afilades com les dents de la traïció.

Si Webmestre, no facis com el Quixot que veia Gegants en comptes de Molins. Jeje!

Per què el GAV sigui benvingut als PPCC representats en esta web, primer s´han d´allenojar i demanar perdó. Primer pel mal fan a la nostra llengua, segon el mal a la nostra Pàtria (recordeu d´on venim, l´antiga Corona d´Aragó que hui esdevenen els PPCC).

Després han d´anar a la tomba del Rei Jaume i agenollar-se demanant perdó per haber-se venut a l´imperi dels Lords SITH, jeje... És que el camí fosc els atrapa i ja no els deixa anar.

Després en podem parlar de tot...

Última edició per TirantLoNegre (03-12-2010 14:06:32)


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#8 03-12-2010 16:34:35

Almogaver.cat
Membre

Re: Per una volta, he de felicitar al GAV

En la meva opinió Saforenc, si crec que cal. Personalment (al menys en aquest post) lo que menys m'interessa es els furiosos ratolins consentits de la GAV.
Es en Webmestre qui em preocupa. Un lluitador dels PPCC des-de la òptica netament Valenciana i Valencianista, i que actua últimament com si tingues molta presa. (potser es nomes que la meva impressió) Com que urgís, curar ferides i buscar qualsevol punt de trobada, que el temps s'acaba...
Be; potser vaig equivocat, però no es pot precipitar i tirar la feina de tota una vida, ni cedir ni una sola polsada (prou es va cedir des-de Casp). Millor no anar amb presses ni cedir, per cansament, Recordem com diria L'Oscar que l'infern n'es farcit, de bons sentiments i voluntats.

En fi Saforenc, i tots els que participeu en aquesta Web.... Com diu, Na. Shakira M. Ripoll;
" Lo millor, esta per començar".
http://www.youtube.com/watch?v=R_Afz3xwLoM

PS.
Mira Tirant lo negre... Cadascú te el seu modo... i el meu, es tractar amb gran deferència als herois que lluiten per els nostres pobles i nostra Confederació PPCC.
I si aixo faig, just es, que en conseqüència tracti amb aquesta deferència, al Webmestre d'Antiblavers

Desconnectat

 

#9 03-12-2010 17:05:58

Webmestre
Administrador

Re: Per una volta, he de felicitar al GAV

A veure, amics, anem a pams:

1-Cert que el diable a vegades posa paranys (per cert, m'ha agradat la cita de sant Ignasi), però si una persona (o un col·lectiu) fa una cosa bona, és honest que ho reconega. Puc posar ací l'exemple de Pere Fuset, que és una persona amb la qual discrepe quasi en tot i de la qual no m'agrada gens la manera que té de fer les coses, i de com gestiona valencianisme.com. Però és qui ha tingut la idea de fer aquest vídeo, que m'encanta i on ixen molts amics meus. I per tant és correcte que el felicite per aquest vídeo.

2-En el GAV, com a tots els llocs, supose que hi haurà de tot. Fins i tot gent enganyada, o millor dit, gent aprofitable. Cal recordar que alguns actuals dirigents del BNV passaren en el seu dia pel GAV (quan eren adolescents): Pere Palés, Vicent Flor, Pere Fuset, etc. Cert que a tots els ha quedat un regust més o menys (en el cas de Pere Fuset molt marcat) blaver, però crec que aquesta gent s'ha pogut "reciclar" per dir-ho així.

3-Cal distingir en aquest sentit els dirigents del GAV, que estan malalts d'odi, de la gent de base, que crec que en molts casos és gent enganyada.

4-Com he dit en el post inicial, des d'aquesta web lluitarem i perseguirem el terrorisme blaver. Amb fermesa i duresa. Jo tinc molts amics personals que han estat agredits per aquesta gentola, i vos puc assegurar que farem tot el possible per no deixar impunes els culpables.

5-Gràcies per les teues eloqüents paraules com sempre, almogàver, però en certa manera, al PV sí, tenim pressa. Tenim pressa per acabar amb la violència i la crispació que fa ja vora 40 anys que dura. I en aquest sentit, si aconseguírem que el GAV fera coses com les que dic en aquest post, i deixara de cometre terrorisme de baixa intensitat, i de difondre un missatge d'odi i violència, ja seria una cosa molt important.

Per això he dit moltes voltes que la PJV és el model per al GAV: Els de la PJV són blavers com ells, però no usen la violència ni difonen un missatge com el del GAV, amb un nivell d'odi semblant al KKK o els ustashes croates. Potser per això els del GAV van agredir-los també el darrer 9 d'Octubre...

Desconnectat

 

#10 03-12-2010 17:08:28

PALAMOS
Membre

Re: Per una volta, he de felicitar al GAV

cal recordar també que Hitler semblava un bon home si només t'hi fixaves en ell dins de casa, doncs era un gran jardiner i cuidava amb amor les plantes...al lloro!


Antiblavers, Irreductibles..

Desconnectat

 

#11 03-12-2010 21:20:03

Pendrach
Membre

Re: Per una volta, he de felicitar al GAV

Webmestre, hi ha un moviment valencianista que no tinga cap relació amb l'espanyolisme o el blaverisme ni el catalanisme? Tinc una curiositat...

Perquè he trobat que alguns valencians, que escriuen amb les normes del Puig, diuen que no volen ser "espanyol" ni català. Sens dubte, les normes del Puig són merament espanyolistes, igual que les de Galicia i les d'Aragó... Curiosament, ells encara hissen la bandera d'Espanya... lol

Per l'altra banda, anit vaig assabentar la conferència de Abelard Saragossà, el professor de la filologia catalana de la Universitat de València, presentà al seu de Lo Rat Penat el dijous en la vesprada.

Bé, el nostre desig és que els blavers lleixen la violència i els odis vers nosaltres, i han de respectar-nos. Ara i després, és impossible...

Última edició per Pendrach (04-12-2010 12:56:03)

Desconnectat

 

#12 04-12-2010 15:26:56

TirantLoNegre
Membre

Re: Per una volta, he de felicitar al GAV

Almogaver.cat escrigué:

PS.
Mira Tirant lo negre... Cadascú te el seu modo... i el meu, es tractar amb gran deferència als herois que lluiten per els nostres pobles i nostra Confederació PPCC.
I si aixo faig, just es, que en conseqüència tracti amb aquesta deferència, al Webmestre d'Antiblavers

Almogaver, no interpretis malament les meves paraules al Webmestre. No l´he insultat ni tractat amb menyspreu, només he aportat uns apunts del que crec que pensem totes les persones que estem a favor dels PPCC. No és així? Si no ho és digueu-m´ho i deixaré esta web.

Aleshores continuaré lluitant per les meues ideies només a casa (el Principat).

És el que vos deia en un altre post, a vegades penso que els catalans som com els xinesos de l´època de l´Emperador Amarillo. Una colla d´arreplegats que ens barallem entre nosaltres e incapaços d´arribar a ésser un bloc indestructible. Els espanyols són tot el contrari, per açò existeix el GAV,

Oi macos?


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

#13 04-12-2010 18:43:53

Webmestre
Administrador

Re: Per una volta, he de felicitar al GAV

Vinga, amics, no vos baralleu.

Com veig que això és un tema polèmic, esborraré el fil dins d'un temps i au.

Desconnectat

 

#14 04-12-2010 18:56:39

Almogaver.cat
Membre

Re: Per una volta, he de felicitar al GAV

Company Tirant, Disculpa'm si he dit qualsevol cosa que t'ha sobtat... No es en absolut la meva intenció. Esta escrit que si un ase romany callat, pot passar per savi. Peró sovint jo no tinc ni aquest remot consol.
Les meves disculpes Tirant, i a mes sàpigues que personalment sols soc ni mes ni menys, que un hoste, d'aquesta magnifica web valenciana.
Repeteixo les meves disculpes si del tot involuntàriament, t'he molestat.
Salut company.

Desconnectat

 

#15 05-12-2010 13:15:18

TirantLoNegre
Membre

Re: Per una volta, he de felicitar al GAV

No Webmestre no esborris res. De la confusió neix l´enteniment va dir en Salvador Dalí. Jeje..!!


___________________________________________________________________________________________
http://acatalunyallenguavehicularelcatala.blogspot.com/
Ramon Muntaner, Crònica, cap. CCXCVI:
«E divenres matí venc, la gràcia de Déu,de bona pluja, que pres tot Aragon e Catalunya e Regne de Valencia e de Murcia e durà entrò per tot lo dicmenge tot dia»

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.