• Inici
  •  » Campanyes
  •  » Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

#1 16-05-2008 21:42:55

ralph
Membre

Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Després de veure com a la secció "proteste ya" del programa "cqc" a la Sexta  deixaven sense paraules i treien els colors a uns polítics madrilenys (perque els ciutadans de un poble havien denunciat al programa la privatització a mitjan curs i amb alumnes matriculats d'un col·legi públic), he pensat que si som bastants els que denunciem el tancament de TV3, potser vindran a cobrir el tema, i aconseguim que salte a altres mitjans amb més cobertura. No m'hauria atrevit en el cas d'altres mitjans de comunicació, però per sa tendència ideològica m'ha paregut que la Sexta tractaria bé el tema. Dic bastants, perquè si només és un qui envia, no crec que facen cas. La direcció, si a algú li pareix bé la idea, és: protesteya@lasexta.com
Nota: si volem que ens facen cas, crec que hauríem de deixar fora de la denúncia tot el que no siga estrictament el tancament.


Què us pareix la idea? A mi em sembla que ens ajudaria (qualsevol ajut és benvingut en aquest tema) a aconseguir la reobertura, no creieu?

Desconnectat

 

#2 16-05-2008 21:53:09

Rogeta
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Que bona idea!!!!!!!

Es genial!!!!! Pero com que a mi me donaria vergonya ixir ahi i que m'entrevistaren per a contar el que passa. De tota manera jo l'enviare, val?
Vinga va, feu pinya!!!!!!!!!!!!

Desconnectat

 

#3 16-05-2008 23:05:25

Mikel
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Bona iniciativa !!! Potser deuriem encomanar-nos a ACPV per gaudir de millors dades i argumentacions i tambe de algu que par-li amb propietat..


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/62/Senyera_valenciana_preauton%C3%B2mica.svg/200px-Senyera_valenciana_preauton%C3%B2mica.svg.png

Desconnectat

 

#4 17-05-2008 00:27:00

ralph
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

He posat el primer missatge gairebé a les dotze, sense esperar resposta fins demà, i ja hi ha respostes...la cosa sembla que va bé... Gràcies, es nota que la gent es compromet amb el tema. Pel que fa a adreçar-se a ACPV, seria recomanable, sí, perquè tenen totes les dades (i és que la història de TV3 a aquest territori és llarga i embolicada), els enviaré un correu a veure què els pareix. A més si han d'entrevistar algú, qui millor que els dirigents d'ACPV?  De moment, però, la informació de la Viquipèdia pareix bona: http://es.wikipedia.org/wiki/Acci%C3%B3 … enci%C3%A0

El problema, potser, és que als polítics d'ací no els traus els colors ni...

NO ET PREOCUPES, ROGETA, LA COSA SERIA QUE ENTREVISTAREN ALS D'ACPV, NO A NOSALTRES (encara que si algú vol que l'entrevisten, cap problema: que ho indique al missatge)

Última edició per ralph (18-05-2008 11:39:02)

Desconnectat

 

#5 17-05-2008 07:53:45

LarsenAlacant
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Penja'ns la contestació ralph, a vore que diuen. I si ho necessites, demana ajuda.


"La sang del meu esperit és la llengua i la meua pàtria arreu on és parlada." Acció Valenciana, 1931

Desconnectat

 

#6 17-05-2008 10:56:25

ralph
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

No crec que els d'ACPV responguen fins al dilluns, però estarem atents. A més, els he proposat que l'època de fogueres a Alacant seria bona per a possibles actes de suport al carrer...
Això que dieu d'ajudar, l'única ajuda que crec que caldrà serà que enviem tots la denúncia,  perquè la investigació i tot això la fan ells (no van a creure's tot el que la gent els diga i després si no és veritat quedar com rucs), així doncs, no crec que siga molta faena per a nosaltres. He pensat a fer això, perquè després de la manifestació, veient el cas que han fet: http://www.diarioinformacion.com/seccio … arrasqueta
Crec que el que ens queda per fer és denunciar això davant la societat.  (Mireu la data de la notícia, encara no havíen passat onze díes de la manifestació i fan això...)

EN RESUM: ALLÒ QUE CAL, I QUE LA GENT POT AJUDAR, ÉS ENVIAR LA DENÚNCIA AL PROGRAMA,que es veja que som MOLTS/ES els que volem eixos canals, i a més ESCAMPAR AQUESTA IDEA ALS CONEGUTS i a altres webs que sapiguem que acolliran la idea, per aconseguir el màxim nombre de missatges possible.

Al missatge s'hauria d'indicar que qui té la informació és ACPV; la resta del missatge com vulgueu, que es veja que som persones diferents, no la mateixa. Quan l'escriviu, teniu en compte que els directors potser no parlen català...

Última edició per ralph (18-05-2008 10:30:26)

Desconnectat

 

#7 17-05-2008 16:20:25

AguaitantPV
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Em pareix bona la idea, compteu amb mi per qualsevol cosa.

Última edició per AguaitantPV (17-05-2008 16:20:52)

Desconnectat

 

#8 17-05-2008 20:16:19

golet
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Em sembla genial, potser si ens fiquem pesaets ens facen cas i li donen canya al bombo del PP en això... sort!! Després envie jo també un emiliet smile

Desconnectat

 

#9 18-05-2008 16:24:13

ralph
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Una cosa: com a ma casa la Sexta es veu molt malament, caldria que algú altre estiguera atent per tal de GRAVAR EL VÍDEO per si finalment trien aquest tema. Ix els dimecres a partir de les 22:15. Algú ho pot fer? Així després es podria posar al youtube...

Desconnectat

 

#10 18-05-2008 18:20:02

AguaitantPV
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Jo no sé com fer-ho... xD

Desconnectat

 

#11 19-05-2008 00:16:35

Mikel
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Jo el grave, tinc un sintonitzador de tdt al ordinador, tan sols fa falta que algu avise en aquest forum quan he de grabar-lo.....

Última edició per Mikel (19-05-2008 00:16:58)


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/62/Senyera_valenciana_preauton%C3%B2mica.svg/200px-Senyera_valenciana_preauton%C3%B2mica.svg.png

Desconnectat

 

#12 19-05-2008 12:57:26

ralph
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Digueu, ¿heu aconseguit que algú altre -a banda dels que hi estem ací- envie el missatge? Si és així, digueu-ne quants, seria important saber com va la campanya a hores d'ara; i després posaré jo les meues xifres, que encara estic esperant resposta a alguns dels mails que he enviat a companys meus contant-los la idea.

Desconnectat

 

#13 19-05-2008 17:02:28

Mikel
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Jo n'he enviat dos amb dos comptes de correu diferent, i un amic un altre....


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/62/Senyera_valenciana_preauton%C3%B2mica.svg/200px-Senyera_valenciana_preauton%C3%B2mica.svg.png

Desconnectat

 

#14 19-05-2008 21:58:56

ralph
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Entre jo i els meus amics ja anem pels 7 missatges (però espere arribar a més, escampant la veu) i si ho sumem als de Rogeta, LarsenAlacant, AguaitantPV, Golet i els tres de Mikel, fan 14. Aquests són els missatges segurs, que sabem que s'han enviat, però poden ser més perquè aquesta campanya suma 300 visites.
Una cosa: si voleu enviar més d'un missatge amb comptes de correu diferents, és millor enviar-los des de llocs diferents, perquè la IP generalment no canvia dins de la mateixa línia d'internet.
A més, he pensat fer arribar la iniciativa al diari L'Accent, per si ho publiquen, i aconseguim que més gent ho sàpia. Si sabeu pàgines web, fòrums, blogs, etc on la idea serà ben acollida, comuniqueu-los-la; jo ja ho he fet amb les que coneixia.

Desconnectat

 

#15 19-05-2008 23:30:18

AguaitantPV
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Valencianisme.com, racocatala.cat, lavanc.com són exemples de pàgines on probablement ens farien el favor de publicar la campanya.

Desconnectat

 

#16 19-05-2008 23:34:04

AguaitantPV
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Per cert, caldria que posares el missatge que has manat per a que la gent puga reenviar-ho.
Gràciees!

Desconnectat

 

#17 20-05-2008 00:50:54

ralph
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Perdona, però no pose el missatge perquè crec que farem més força si els missatges són tots diferents, és a dir, si es nota a primera ullada que els han escrit persones distintes. Per això, i perquè jo no vull protagonisme, sinó que aquesta campanya és de tots els que hi participen, no pose de moment el meu missatge. Si més endavant el voleu veure, no tindré cap problema, però no mentre dure l'enviada de missatges. Ho entens, veritat?
Ja he posat la informació a Valencianisme, Racó Catalá i comunicat la campanya a L'Accent i L'Avanç.

Desconnectat

 

#18 20-05-2008 13:47:52

golet
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Sí, jo també pense que serà més efectiu l'enviament de missatges diferents per part de cada persona que si tots n'enviem el mateix. Ara mateix acabe de fer-ho jo...

Esperem que servisca per a alguna cosa, vamos...

Salut!

Desconnectat

 

#19 20-05-2008 14:59:26

Mikel
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Una proposta, no se si sabeu que hara van a fer a antena 3 un nou programa de protesta, a l'estil del de CQC, és més està presentant pel que feia el proteste ya a telecinco, es diu el metodo de gonzo.
Per això, igual cal fer-lo a aquest programa ja que el mes possible es que al ser nou tinga mes audiencia, ademés de que el actor pareix que te molt mes ganxo...
No se, penseu-ho....


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/62/Senyera_valenciana_preauton%C3%B2mica.svg/200px-Senyera_valenciana_preauton%C3%B2mica.svg.png

Desconnectat

 

#20 20-05-2008 16:22:09

golet
Membre

Re: Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Doncs sí, pense que seria bona idea també... quina és l'adreça de contacte?

Desconnectat

 
  • Inici
  •  » Campanyes
  •  » Campanya mediàtica denunciant el tancament de TV3.

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.