#21 09-08-2008 22:29:28

Geodacus
Membre

Re: Millores per a la web

Li acabe de comentar a en Daniol que fóra convenient que hom poguera citar sense haver de posar-hi manualment el codi.

Desconnectat

 

#22 15-08-2008 14:07:28

puka
Administrador

Re: Millores per a la web

Hola a tots, com haveu passat l'estiu? smile

Només dir-vos que ja tinc les dades i l'accés per a implementar algunes de les idees que es van dir aquí fa un temps smile

Desconnectat

 

#23 05-09-2008 01:04:26

Solca
Membre

Re: Millores per a la web

daniol quan aneu a canviar el nom/domini de la web? si ho feu m'en faig participant assidu i col·laborador

Noms:
València Info
Portal València
Racó Valencià
Portal Valencià
ratpenats.info
valencianisme-info
mediterrànea.val
loratpenat.info
etc...

amb el potencial de la web, i lo tancat del títol i la portada

Última edició per Solca (05-09-2008 01:05:24)

Desconnectat

 

#24 05-09-2008 02:22:44

puka
Administrador

Re: Millores per a la web

No anem a canviar el nom ni domini de la web wink

Desconnectat

 

#25 05-09-2008 03:55:33

Solca
Membre

Re: Millores per a la web

d'acord ja parlem altre dia, no tinc més a fer ací

Desconnectat

 

#26 08-09-2008 13:31:57

La Tuna Punk
Membre

Re: Millores per a la web

el nom està molt bé,du tota l'historia desde que jo conec la web així,i m'agrada. Ficar un dels noms que dius son com ''d'un altre estil'' a mi m'agrada tal com està.


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

#27 08-09-2008 23:13:05

Solca
Membre

Re: Millores per a la web

De quin estil? em parles, no és qüestió d'estils sinó de projectes. Un projecte difús i amb auto-odi (ho dic per el portal), o un projecte obert i sense vocació marginal.

unes dades, fòrum de valencianisme.com  546 usuaris, antiblavers 437. Portant més anys amb el fòrum actual i menys remodelacions (antiblavers), perquè eixe no és el primer fòrum de valencianisme.com sinó que va tindre 3 contant l'actual. Fins i tot Racó Català 15806 usuaris portant semblant o menys (això ja no ho sé). I podria posar més exemples però és qüestió de fer sang.

a més la gent normal no llig "el blau de la senyera" ni semblant, els colors no signifiquen res més que quan són simbols. Gent normal valenciana, per pura ignorància se sentirien ofesos per coses com "les manipulacions del València CF" o paraules compostes com "antiblavers". No és qüestió de qui l'agrade als quatre que escriuen, sinó que li agrade a tothom.

En fi, no obstant me sent parlant amb les parets si és el cas dels administradors. Divide y vencerás.

P.D: Per cert, quines idees aneu a implementar? La fòrmula del detergent per tancar valenciafrezeer... ja podeu enrocar-vos a lo tortugueta...

Última edició per Solca (08-09-2008 23:14:02)

Desconnectat

 

#28 08-09-2008 23:42:33

La Tuna Punk
Membre

Re: Millores per a la web

no crec que un nom com valencianisme represente del tot be la tasca que duem entre tots els usuaris d'aquesta web,antiblavers es molt correcte,ja que aquesta web que jo sapiga va neixer per mostrar les veritats sobre el tema. No es questio de tindre més usuaris o menys,valen mes 4 actius que 1000 inactius.


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

#29 09-09-2008 10:13:47

Re: Millores per a la web

Una miqueta de raó si que te Solca, jo crec que no es bo ser "anti-algo", sempre hem de ser positius mai negatius (al contrari que el Van-Gaal XD).


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#30 09-09-2008 13:54:53

AguaitantPV
Membre

Re: Millores per a la web

Jo estic amb Gandia i a favor del canvi de nom.

L'última vegada que fòrem "anti-algo" ens va eixir molt mal la cosa.
Podem ser independentistes, antifeixistes.

Però antiblavers? Realment existeix el blaverisme? Donen 5000 vots per a parlar d'existència política? Jo pense que no.


I la gent que estima la senyera de la seua ciutat, la de València, com jo, no em de ser tractats com blaveros. Els blavers són feixistes espanyols. I prou.

Salut i país.

Desconnectat

 

#31 09-09-2008 16:17:24

La Tuna Punk
Membre

Re: Millores per a la web

avera,blaverisme jo no el entenc com el blaverisme pur i dur 100% (GAV...etc),blavers també son per exemple el PP o la gran part del PSOE.

Podem passar d'ells i ignorarlos,es clar,però partits politics grans com el PP no els podem negar l'existència,ja que son als que mes voten a València.

Si anem per la via ''pacifica'' i amb ''pijadetes'' del estil valencianisme...no sé jo...


___________________________________________________________________________________
http://img231.imageshack.us/img231/3304/capju7.jpg

Desconnectat

 

#32 09-09-2008 20:11:26

Re: Millores per a la web

El PsoE i el PP no són blavers, el PsoE i el PP utilitzen el blaverisme per llevar-nos importància als valencians front la resta d'Espanya, per llevar-nos les esperances, que es ben diferent.

El blaverisme pur i dur es el GAV i els 4 morts de fam que a militen a la volta en CV i E2000.


http://img396.imageshack.us/img396/3967/getattachment1ot4.jpg

"La teua terra i tu sou u mateix, si la terra mor, has mort tu també."

Desconnectat

 

#33 10-09-2008 00:15:51

Curial
Membre

Re: Millores per a la web

Jo crec que n'hi ha massa forum desperdigat, opine que estaria bé unificar els d'aficions tipus música, llibres i esports, i si ja comencen a haver molts temes d'un tipus fer-li un foro separat.


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

#34 10-09-2008 01:51:41

Solca
Membre

Re: Millores per a la web

AguaitantPV ho diu, existeix el blaverisme o és un nom que alguns han volgut fomentar... demà com les modes qualsevol pot fer-se important altre concepte, i no té perquè ser tan difús com aquest.

El problema és que vol ser de major aquesta web, un recull de textos a cada un més estrany o un portal per valencians i valencianistes.

Desconnectat

 

#35 10-09-2008 20:49:03

Curial
Membre

Re: Millores per a la web

No sé per què anit no vaig llegir la resta d'intervencions vostres, i el meu post ha quedat del palo "hola no tinc ni idea de què parleu però per cert vos vaig a dir una cosa blabla" hehe.

Jo estic d'acord amb Gandia.


_____________________________________________________________
http://i18.tinypic.com/63i134l.jpg
Our movement is still not spent / We vow to make our foes relent
Llibertat Països Catalans - Saoirse d´Éirinn

Desconnectat

 

Peu del fòrum

Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB

Creative Commons License © 2004-2011 Antiblavers.org i altres contribuïdors | visites
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons, tret d'on s'indique el contrari.
Funcionant gràcies a PmWiki, PunBB, Coppermine, PHP, MySQL, Apache i GNU/Linux.